Saldo logotipas

Lengvai suprantama kalba

Šis dokumentas padės jums suprasti, kaip veikia mūsų paslaugos. Jis parašytas paprasta kalba.

Apie Saldo Bank

Saldo Bank yra įmonė, kuri teikia pinigines paslaugas internetu.

Mūsų paslaugomis galite naudotis per mūsų svetainę arba mobiliąją programėlę. Galite gauti:

  • Vartojimo kreditą (paskolą)

  • Terminuotąjį indėlį

Ko reikia, kad galėtumėte naudotis mūsų paslaugomis

Mūsų paslaugos teikiamos tik internetu. Mes neturime fizinio biuro, kur galėtumėte mus aplankyti.

Kad galėtumėte naudotis paslaugomis, jums reikės:

  • Kompiuterio arba mobiliojo telefono

  • Jūsų tapatybę patvirtinančio dokumento (asmens tapatybės kortelės arba paso) ir kitos informacijos

Kas yra vartojimo kreditas?

Vartojimo kreditas – tai paskola. Jūs galite pasiskolinti pinigų savo asmeniniams poreikiams.

Pavyzdžiui, pinigų galima pasiskolinti:

  • būsto remontui,

  • automobiliui,

  • didesniam pirkiniui.

Paskolą reikia grąžinti dalimis kiekvieną mėnesį.
Už tai, kad naudojatės mūsų pinigais, reikia mokėti palūkanas. Palūkanos – tai paskolos kaina.

Svarbu žinoti:

  • Prieš imdami paskolą, gerai pagalvokite, ar galėsite ją grąžinti.

  • Visada perskaitykite sutartį.

  • Jei kažko nesuprantate – būtinai paklauskite mūsų.

Kiek tai kainuoja?

Mūsų paslaugos turi kainą. Kaina sudaryta iš palūkanų ir kitų mokesčių.

Palūkanos – tai mokestis už tai, kad naudojatės paskola. Palūkanos skaičiuojamos nuo pasiskolintos sumos.

Kiti mokesčiai gali būti:

  • Sutarties aktyvavimo mokestis

  • Administravimo mokestis

  • Vėlavimo mokestis

Visa informacija apie mokesčius pateikta sutartyje ir mūsų svetainėje. Visada skaitykite šią informaciją atidžiai.

Kas bus, jei negalėsiu mokėti?

Jei nesumokėsite mėnesinės įmokos laiku – tai vadinama pavėluotu mokėjimu.

Jei mokėsite vėluodami:

  • Bus taikomi vėlavimo mokesčiai (baudos už vėlavimą)

  • Informacija apie jūsų skolą gali būti perduota į kredito duomenų bazes. Tai gali apsunkinti paskolos gavimą ateityje.

Ką daryti, jei kyla problemų?

  • Susisiekite su mumis nedelsiant.

  • Neslėpkite problemos – kartu ieškosime sprendimo.

  • Galime pasiūlyti, pavyzdžiui, pakeisti mokėjimo planą.

Jūsų teisės

Kaip vartotojas, jūs turite teises.

Jūs turite teisę:

  • Gauti aiškią ir teisingą informaciją apie mūsų paslaugas

  • Per 14 dienų atšaukti vartojimo kredito sutartį be priežasties

  • Grąžinti paskolą anksčiau nei numatyta

Visos jūsų teisės aprašytos įstatymuose ir sutartyje su mumis.

Susisiekite su mumis

Jei turite klausimų – visada padėsime.

Galite susisiekti:

Mūsų darbuotojai atsakys į jūsų klausimus ir viską paaiškins.